Jeg er veldig enig med deg Pathman.
Men det jeg synes er litt kipt. er at både importøren og butikkene synes vi er helt ubetydlige for dem.
Det kan da ikke være noen tvil om at det vi gjør, er masse bra reklame for Nissans 4x4 miljø.
Vi ar jo også mange rabatt avtaler, også med Nissan
En bør heller ikke undervurdere at folk kjører en gammel Nissan, det øker bare muligheten til at han kjøper en ny, eller nyere Nissan bil i nær fremtid.
Vi er jo både opptatt av bilen og miljøet rundt bilen, derfor mener jeg vi må vere den perfekte kundegruppe.
Det blir jo nesten som å plante poteter dette, tar en de opp etter 2 dager , så er det ingen resultat, har mann tid til å vente til høsten, blir de ofte et kjempe bra resultat.
Jeg fåreslår vi lager en linje øverst på forumsiden, med bilder av våre biler, mulig at det hjelper å starte med det.
Ble invetert av salgsjefen til BNH til en prat til uken.
Mulig det kommer noe bra ut av det

han ble litt mer giret når han hørte vi var 700 medlemmer.
Jeg forventer ikke masse fra Nissan , men jeg liker ikke at de mener vi er ubetydlige for Nissan sin populæritet, vil bare ha de på lag

rett og slett. vi bruker masse tid på Nissan entusiaster.
Så bare litt possetiv omtale i noen av skriva dems ville vært til stor glede og nytte for oss, som bruker masse tid og penger på dette.
Jo da det ordner vi.