Nissan4x4 trekk til reservehjul

Nissan4x4 trekk til reservehjul

Innlegg Draugen » 26/05/2008, 22:30

Litt usikker på kvar eg kan plassere dette, men det er vel det skravlerommet er for? Har jo allerede eit flott klistremerke til sidene og rundtomkring, men me har jo ein enorm uutnytta ressurs i form av trekket/dekslet til reservehjulet. Er det mulig å få til trykk på eit skikkeleg trekk, eller er det like billig og enklast å bruke dei store klistremerka og plante ut? Ein liten tanke som spant ut under siste bilvask...
Patrol Y61, '01-mod - utruleg nok umodifisert! enn så lenge...
Det fine med livet på landet? Om ikkje du sjølv veit kva du held på med, så veit heile bygda det...
Draugen

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Re: Nissan4x4 trekk til reservehjul

Innlegg colormax » 26/05/2008, 23:42

Du er nokk ikke aleine om å fundere på dette nei :wink:
Har sett på flere muligheter,
mulighet nr 1 ,
lage merke som passer til bak platen på reservehjuls holderen , på nyere biler, det blir fint om vi trykker merket med bilens orgenal fargen rundt merke. siden merket er bredere en høyden på merket :think: om dere forstår hva jeg mener.
mulighet nr 2
Lage trekk med merke på :roll: men problemet er jo at vi har mange dekk størelser, derfor blir også dette vanskeligt, men vi kan få dette fra Tailand.
mulighet nr 3
Er å lage en plate som passer inn i felgen som en kapsel, den skal da festes helt uterst i felgen, har testet litt forskjelige muligheter der, litt vanskeligt men ikke umuligt. dette vil da i første omgang dekke 15 og 16 " felger. en ting er at platen bør ha en svak bue , da blir merket best synlig, men utrolig vanskelig å få på.
har vurdert lexsan- alu -og stål,
Så dette er under vurdering, men jeg kommer ikke til å få dette igang før til høsten tror jeg :doh:
Er det noen som har noen gode forslag til sånt , så er jeg utrolig taknemlig for det. gjerne også for produksjonen av dette.
ønsker derre merker til å ha på reserne hjulet, så sender jeg gjerne det.
nå er bilen full av jakker bokser trøyer og alt mulig styr, som jeg må til buns i først, nye merker er bestilt, og denne gangen såpas antal at vi har en stund.
Skal noen på noe turer eller lignende , så kan vi også lage ting til det, bukser gensere og jakker trøyer . nå har vi merker ligende og vi får ikke dette problemet mer, på en stund. Så om noen ønsker det. så bare si fra. :dance:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Skravlerommet

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest