Opprør mot bensinprisene

Opprør mot bensinprisene

Innlegg KLAA » 23/05/2008, 10:53

Fikk en mail idag med oppfordring til å gjøre opprør mot de høye bensinprisene. Dette er faktisk et opprør på helt lovlig måte.
Eneste vi må gjøre er å kutte ut å kjøpe bensin fra de to største selskapene STATOIL og SHELL
På denne måten vil de kanskje innse at de må sette ned prisene for å få kundene tilbake.. dermed er en ny priskrig igang.

Om det funker er usikkert, men det er vel verdt et forsøk. Det er faktisk helt lovlig å velge hvilket oljeselskap en skal handle drivstoff hos.

Sikkert flere her som har fått samme mail, men hvis dere ikke har fått den så kan dere sende meg en mail på kenneth-aa@c2i.net så sender jeg dere mailen
X-1983 Toyota Hilux 2.0 bensin på 35" (offroadbil)
X-1994 Nissan Patrol 2,8 GR SLX varebil 31"
X-1985 Toyota LandCruiser lj70 2,4 td (Prosjekt som aldri ble ferdig)
x-1994 Patrol Y60 GR SLX 37"
x-1977 Volvo c303
1990 Jeep Cherokee 4.0 Limited

*Kenneth*
KLAA

Brukerens avatar
Skogens konge

Re: Opprør mot bensinprisene

Innlegg Redneck » 23/05/2008, 18:44

Jeg fikk også denne her...

Men...
Jeg tror dette er skivebom..

Dersom vi skulle straffe de som virkelig skaper sinnsyke dieselpriser (Som er det som gjelder for mange av oss) burde vi slutte å betale skatt...
Oljeselskapene tar jo sin del av kaka, men den største biten tar den norske stat.

Oljeselskapet og bensinstasjonene har til sammen rundt en krone i avanse av hver solgte liter.

Og dette er ikke ment til trådstarter her, men jeg synes dette er nok en idiot-kjedebrevsak.

Huff... snart førti... Jeg begynner å bli en sur gubbe :-)
MVH

Redneck
Redneck

Nissan4x4 fan

Re: Opprør mot bensinprisene

Innlegg Redneck » 23/05/2008, 18:52

Der ja.. På den tiden det tok å skrive det sure innlegget har jeg fått den fra 6 nye familiemedlemmer, som har sendt den til meg, og alle andre de kjenner og har hørt om, som igjen sender den til meg, og alle de kjenner, har hørt om, og noen de har fått adressen til av andre :-)

Tilsammen 39 likelydende mailer i dag...

Kan godt hende det skader Shell og Statoil, (Hmmm.... STAToil.. Kanskje det er lurt likevel :-) ) men jeg er tvilende..

Bryr meg ikke om prisen likevel, for en fyr i Nigeria skal sende meg nesten 600 millioner dollar, mot at jeg bare hjelper han med noen få tusen dollar i startkapital til å flytte noen penger for pappaen hans, Generalen.

Og det er mye diesel.
MVH

Redneck
Redneck

Nissan4x4 fan

Returner til Skravlerommet

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester