[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - har noen no info om samurai?

har noen no info om samurai?



har noen no info om samurai?

Innlegg coilen » 23/02/2012, 00:26

Blei samurai levert med 1L og 1,3L motorer slik som sj. Er de noen spessielle forskjeller på sj og samurai??

Har ikkjr funnet så mye info om disse.
coilen

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 36
Registrert: 20/04/2010, 21:17

Re: har noen no info om samurai?

Innlegg Bjørn_Johan » 21/03/2012, 09:24

Jeg mener Samurai hovedsakelig ble levert med 1.3L (G13a) noen få av dem hadde en 1.8L diesel mener jeg. Tror ikke de noen gang kom med 1 literen som 410 har.

Forskjellene på Samurai og 410 er store. Andre aksler, fordelings kasse, gir kasse osv osv.

Men samurai og 413 er ganske like. Forskjellene der ligger i at samurai har 8 cm bredere aksler og fjær festene til akslene er også spacet ut totalt 8 cm på rammen.
Ellers har samurai et annet dashbord og noen små karosseri detaljer som er forskjellige (blinklys, grill ol) men karosseriet er vell stort sett likt ellers.
Diffene i samurai akslene har også en litt høyere giring en 413 diffene.

Ligger en del info om Samurai i suzuki delen av Pirate4x4 forumet :)

Ellers er det bare å spørre hvis det er noe, godt mulig jeg kan svare ;)
Bjørn_Johan

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 7
Registrert: 26/09/2011, 10:24


Returner til Suzuki 4x4

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron