[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Firehjulskontroll etter heving

Firehjulskontroll etter heving



Firehjulskontroll etter heving

Innlegg Erbjoer » 04/12/2013, 20:23

Har akkurat hentet bilen på NAF etter firehjulskontroll. Det er en 2009 mod. Jeep Wrangler, som selvsagt har stive aksler både foran og bak.
Har montert 2" OME hevesett, og har time hos biltilsynet i Oslo (Risløkka) på mandag for å få dette skrevet inn i vognkortet.

Jeg må si jeg skvatt da jeg så målebrevet....
-21mm "forskyving foran" og -19mm "akselavstand diff." høres enormt mye ut. Noen som har noen erfaringer ? Er dette uakseptabelt for en sånn bil ?
Rart at det kan bli sånne tall. Bilen har gått under 70.000 og er tight og fin. Med hevesettet er den en drøm å kjøre, og er stabil og stødig i alle hastigheter. 140 km/t går helt strålende ;)
Monteringen gikk kjempegreit, og det var enkel "bolt on" fra A til Å. Kan ikke skjønne at jeg kan ha fått dratt noe ut av stilling !


Testeren på NAF var gått hjem da jeg hentet bilen, så jeg fikk ikke høre hans reaksjon.
Erbjoer

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 2
Registrert: 24/11/2011, 15:50

Returner til Jeep 4x4

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron