[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Bytte dieselpumpe på patrol

Bytte dieselpumpe på patrol

Bytte dieselpumpe på patrol

Innlegg Svein Jarle » 28/05/2010, 16:33

har fått høre det ved og bytte pumpe til en fra en laurell så vil jeg kunne gi litt mer diesel og dermed hente ut litt mer fra motoren.

er det noen her som har gjort dette? noen som kan fortelle meg akkurat hva jeg må gjøre, og gjerne med bilder hvis dette finnes.
må bare inrømme at når det kommer til dette med dieselpumpa så er jeg helt grønn, så dette tør ikke jeg begynne på før jeg vet akkurat hva som må gjøres.
tar ikke asfalten snart slutt så kjører jeg hjem og bytter bil!

nestleder NMK kristiansand\offroad
Svein Jarle

Offroader

Re: Bytte dieselpumpe på patrol

Innlegg colormax » 28/05/2010, 23:39

Du kan beregne at den pumpen kan du ikke bruke som den er.
Men tar du en pumpe fra en genrasjon 3 Laurel, så har den 12 mm stempler, og da kan du flytte over stempel delen til Patrol pumpen, dysene ser ut til å være like på Patrol og Laurel.
så da er det bare å finne en sån pumpe, og det er ikke lett :wink:

Men Volvo- Man- WvLT 65 og noen Yanmare har den også :think:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Teknisk

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester