VallyXtrim » 02/12/2008, 17:49
Var innom BT idag å spurte om div angående ombygginng, deriblant SAS med utgangspunkt i forstilling til Patrol.
De sa at hvis jeg kunne vise bilder der jeg sammenlignet KC'en og patrolen slik at innfesting ble lik og at sveisene og festepunkter er sterke nokk, så kan d være en mulighet å få det godkjent.
PROBLEMSTILLING: Jeg har ikke noen patrol jeg kan ta mål av eller se på iforhold til kc'en. Derfor hadde jeg håpet at noen av dere kansje kunne være så snille å kansje ta noen bilder og mål på en patrol slik at jeg har noe å sammenligne bilen min med for å finne ut om det er muligheter for å gjøre dette.
MÅL JEG TRENGER: BREDDE, AVSTAND FRA BLAFJÆRFESTER DIV. ANDRE FESTER AV FORSTILLING, HØYDE, BREDDE OG HELST GODSTYKKELSE PÅ SELVE RAMMEBJELKEN. MULIGENS MÅL FRA DER RAMMEN GÅR OPPOVER SLIK O\________/O PÅ FREMRE DEL, ALTSÅ HVOR LANG SKRÅEN ER.
Må ha bilder som er litt oversiktlige for å kunne avgjøre om dette er gjennomførbart med tanke på styring.
Alle innspill tas imot om de er positive eller negative. Er det flere mål jeg trenger kom gjerne med de og nevn gjerne hvordan aksel det er på bilen målene kommer fra, både fremme og bake.