fekk tips med en kamerat om at dere her inne har god peiling på det meste.
jeg har gravd frem en gammel sliter fra garasjen, og tenkte jeg skulle få den på veiene igjen:).
men ser at det blir trøbbel med røyktest:P
er en kort 1985 mod, original med bensiner, men er satt ned i en 2,8 diesel motor i senere tid. ca samme årsmodell...
motor havarerte for tre år siden, (bading i for dypt vann:P) fant en delemotor fra laurel.
er usikker på om pumpen som står på nå er fra patrol motoren eller laurel motoren. men er det noe forskjell på pumpene..?
har prøvd meg litt med justering på frihånd, men uten de aller beste resultat...
nå er den noenlunde lett startet og drar helt ok, men ryker hvitt/grått på tomgang, og sort på ballkasting.
så den trenger fortsatt en justering.
er det noen som vet grunninnstillinger på pumpen, eventuelt fremgangsmåte også..?
regner med det er god gammeldags justering med måle ur som gjelder her, ser slik ut hvertfall:P...
håper noen vet og gidder å svare.
mvh Ole