Litt dumt spørsmål kanskje, men her kommer det.
Innpress på felg, vil dette påvirke designet på felgen?? Tenker da på stor negativ innpress kontra stor positiv innpress på felgen..
Kan forklare litt nærmere..

Over ser dere 2 bilder. Første bilde er en felg med -30mm innpress, det andre med +30mm. Her ser dere også at den felgen med negativ innpress vil bygge mer innover mot navet (om man kan si det sånn), dvs at det kan se ut som en felg med bredere kant hvis dere skjønner:).
Det jeg mener er at dette vil vel også påvirke utseende på felgene..?
Altså hvis dere skal bestille felger og ser f.eks et bilde av en felg på nett, så kan eksempelet være misvisende for akkurat DIN bil og DIN boltsirkel og innpress..
Hvis det er noen forhandlere som leser dette, så kunne det vært en idé å skrevet på publiserte bilder av felger hvilke boltsirkel og innpress akkuratt disse har. Og informasjon om at utseende kan være forskjellig fra bil til bil.
Her er et eksempel på felgene jeg venter på:

Her ser det da ut som om denne felgen har en negativ innpress, og på mine felger som er bestilt med +13mm vil utseende forandre seg.. Senteret på felgen vil bygge mer ut og man vil se mer sånn ut:

Bilde av en Pathfinder med MB 72`s felger.
Er dere enig??? Eller er det bare felgsenteret som endrer seg, slik at utseende forblir det samme uansett hvordan felgen ser ut??