[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Seipe mine GY MTR 35"x12.5?

Seipe mine GY MTR 35"x12.5?

Seipe mine GY MTR 35"x12.5?

Innlegg PeterB » 19/02/2008, 20:14

Har da utført min første 180 (ufrivilig, heldigvis på bygdevei tom for trafikk).. Skal ta en høyresving i et kryss (på romeriket hvor dem ikke strør salt og lite sand :dance: ), følger gjennom svingen uten store gasspådraget. Skal øke farten (vet det er glatt så øker forsiktig) og vips så snurrer bilen 180 med clutch inn og alt :bang: . Merk jeg kjørte med kun bakhjulstrekk og har nå blitt klok av (ingen :Whistle: ) skade og kjører herved med 4x4 inne på glatt føre.

Er det å anbefale å få disse seipet? Hører rykter om at det ikke går ut over levetiden og minsker hjulstøy (noe jeg har litt av). Hvis jeg burde gjøre det hvem kan da gjøre det i oslo traktene.
Vroom Vroom
PeterB

Brukerens avatar
Offroader

Re: Seipe mine GY MTR 35"x12.5?

Innlegg PeterB » 19/02/2008, 20:23

Tja gudene må vite hvordan denne havnet her.... Kan en mod flytte den til teknisk?
Vroom Vroom
PeterB

Brukerens avatar
Offroader

Re: Seipe mine GY MTR 35"x12.5?

Innlegg 57sugge » 19/02/2008, 22:19

Få dekkene seipet så fort som mulig. Det er natt og dag på vinterføre. Jeg merka i alle fall stor forskjell på mine dekk 33" Mtr.
Hvem som kan gjøre slikt i Oslo har ikke jeg noe greie på, men et dekkverksted som selger lastebildekk har sikkert.
TG
57sugge

Brukerens avatar
Offroader

Returner til Teknisk

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester