[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Sku ha prøvd et 38" dekk på Patrolen.

Sku ha prøvd et 38" dekk på Patrolen.

Sku ha prøvd et 38" dekk på Patrolen.

Innlegg MPS » 30/05/2008, 12:10

Heisann.

Vet det er trangt, og at jeg mest sannsynlig får kjørt for det meste rett frem, men jeg skulle ha hatt moro av å prøvd et 38" MTZ eller lignende på Patrolen min.
Vet de er ett par tommer breiere enn MTR GY dekkene jeg har på nå.

Er det en vennlig sjel på østlandsområde som har ett slikt dekk på felg jeg kunne ha prøvd?
MPS

Nissan4x4 fan

Re: Sku ha prøvd et 38" dekk på Patrolen.

Innlegg colormax » 31/05/2008, 01:36

Det kan du komme ned til meg å prøve :D ikke noe promlem det, har det stående, bare ring du, ellers kan jeg godt fortelle deg hvordan de forskjelige resultata blir.
men det er jo gøy å se det da, forstår det.
Tønsberg Tlf 97616000
MVH Roger
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Teknisk

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester