[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Bodylift y61

Bodylift y61



Bodylift y61

Innlegg salvesen » 28/04/2014, 00:10

Bodylift y61
Hei, har ett lite prosjekt på gang med patrolen, den skal blir noe større. Har 40" hjul klart! og islandsbreddere! samt at bilen fra før er hevet 2" på fjærene, ome kit. Nå som jeg skal gå fra 35 hjul til 40 må nok bilen enda høyere opp, og planen var å bruke noen 4" klosser til å putte under fjærene , men da jeg fant ut hvor mye dette medbrakte seg sv deler og kostnader opptil 25 tusen i deler, alt av armer,stag osvosv må jo forlenges osv. Så jeg planlegger ett bodylift, og finner svært lite på nettet ang dette og y61. Så hvis noen her inne har gjort dette eller vet om noen å er jeg veldig interessert i å høre litt:) vet mange biler får komplette bodylift kit med braketter og rør til alt som trengs ved ett bodylift, men finner ikke dette til patrol. Setter pris på alle svar!:)
salvesen

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 3
Registrert: 05/04/2014, 19:11

Re: Bodylift y61

Innlegg Tormod » 05/06/2014, 21:24

Er det ikke bedre å kappe plass?? Når du hever så mye får du sinnsykt høyt tyngdepunkt noe som ikke akkurat er noe fordel i terrenget. islendingene bygger vel slike biler uten slike heveklosser mener jeg. Dessuten er ikke dette noe du får igjennom eu kontroll.
Patrol Y61 2004
Tormod

Advanced Driver
 
Innlegg: 1460
Registrert: 26/07/2009, 12:31
Bosted: Hadeland/Jaren


Returner til Teknisk

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron