[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Lygte stabilisator

Lygte stabilisator



Lygte stabilisator

Innlegg danieljk » 21/06/2014, 20:36

Hej med jer

Jeg er fra Danmark, men jeg håber I kan forstå mig alligevel :)

Jeg har sat to projektører på min bil. De er sat direkte ned i plastic kofangeren, så når jeg kører tager vinden fat i dem og får dem til og bevæge sig op og ned som et andet bedre mobildiskotek.
Jeg har haft kig på nogle forskellige lygte stabilisatorer, men jeg kan ikke finde nogen som er lange nok. Jeg skal bruge to, som er minimum 30-35 centimeter lange. Men dem jeg har fundet er kun omkring 22-24 centimeter lange.

Er der nogen af jer som ved om det er muligt og få fat i nogle som er 30-35 centimeter lange, eller skal jeg selv til og smede noget sammen i samarbejde med en klejnsmed?
Jeg er efterhånden ved og være rimeligt træt af lygternes "dansen rundt", så jeg håber på svar fra jer

Med venlig hilsen
Daniel Jensen Kjærgaard :)
danieljk

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 1
Registrert: 21/06/2014, 20:34

Returner til Teknisk

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester