Har sett på den hvite bilen som er stjålet, uheldig fyr.. Men jeg er ikke bare ute etter utseende.
Var det alt hadde jeg kjøpt 3" body lift og satt på 33" dekk, det synes jeg ser bra ut!
Åsså dette TrailMastersettet, sikkert greit (kansje det jeg må ty til hvis det er det eneste jeg får godkjent?), men hvis det er det jeg har sett på 4x4parts virker ikke det like brukbart offroad. Som nevnt et annet sted her i forumet "er Trailmaster laget for å se bra ut"..
Jeg spekkulerer mest, men se på disse linkene.
1:
https://www.4x4parts.com/catalog/produc ... ts_id=34092:
https://www.4x4parts.com/catalog/produc ... ts_id=2596Si hva dere mener, men jeg tror egentlig nr1 er best både med tanke på hvor lett selve ombyggingen virker, virkningen på bilen i seg selv og kjøreegenskaper (ihvertfall offroad "det viktigste for meg"). nr2 virker som mer av typen "showcar" hevestett mtp at man senker alt, inkludert torsjonsfestene!! Det er noe jeg ikke kan se for meg er noe bra med tanke på offroadkjøring. På sett nr1 bytter man tross alt ut A-armene, torsjonsstagene, bladfjerene og sjaklene, som er leddet for bedre fleks.
Alt i alt tror jeg at jeg blir å kjøpe sett nr1, tillogme om jeg ikke får det godkjent!!
Rett meg hvis jeg tar feil noen steder, men det er bare min mening..
Ps: Blir kansje 33" dekk når jeg ser den gammel king caben til Pat42!