[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Montere personbilseter i Volvo Felt!!

Montere personbilseter i Volvo Felt!!



Montere personbilseter i Volvo Felt!!

Innlegg Volvofelt » 16/06/2013, 10:48

Skal bytte ut framsetene med noen mere komfortable stoler. Samt sette inn 2 passasjerseter av samme type samt 3punkts belter. Dette for å kunne ta familien med på tur (har barn som bruker barnesete enda).
Har sett noen med dette gjort. Men er det noen som har noe erfaring?
Volvo felt 66mod. 35" silverstone MT extreme
Volvofelt

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 1
Registrert: 13/06/2013, 23:54
Bosted: Horten

Re: Montere personbilseter i Volvo Felt!!

Innlegg RHmaskin » 12/09/2013, 11:18

hei,jeg har ikke kjempe peil,men antar att du må ha noen lave framseter forran så du ikke sitter med hodet i presenningen,det går sikkert oxo ann å modifisere ramma under på sete slik att det står lavere.jeg har tengt å montere varebil 3seter bak i min,endel av di har seler i ramma,så da holder det sikkert med å bolte det i gulvet med plater over og under.jeg vurderer også å sette inn en veltebøyle for å øke sikkerheten litt om det skulle sje en ulykke.
RHmaskin

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 1
Registrert: 12/09/2013, 11:13
Bosted: Siljan Telemark


Returner til Volvo 4x4

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron