[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Blåbæret

Blåbæret



Blåbæret

Innlegg Defender » 08/04/2009, 23:02

Jeg får legge ut litt om gobilen min også da

Bilde

Fikk montert de nye dekkene mine idag :D

Dette er Kumho KL71 33x12,5x15 på 10x15" Mach5 Felger med perfekt innpress :Whistle:

Stigtrinna skal byttes ut med nye Rocksliders med treefenders ( ligger å venter på montasje i garasjen ) Disse monteres der den lista rett under døra er idag!

Div beskyttelse under og på skjermene mm + snorkel bestillt fra England :D

Så må den nok opp noen cm nærmere himmelen innen kort tid.
Defender

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 46
Registrert: 04/12/2008, 01:10
Bosted: Grimstad

Re: Blåbæret

Innlegg colormax » 08/04/2009, 23:09

Ser spenende ut dette , du må komme med en tilbakemelding på disse dekka, det ser spenende ut,, altid gøy med nye ting :dance:
Blir fin bil dette da, hygelig om du kommer med noen oppdateriger , etter som ting kommer på plass.
Den fanger ligner fælt på en jeg fløy å bærte på her :think:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: Blåbæret

Innlegg Defender » 08/04/2009, 23:38

Jepp den fangeren kjenner du nok ganske så godt ja :clap:

Tusen takk for hjelpa :clap:

Jeg skrev kanskje ikke det med disse dekka er overraskende gode å kjøre på ( faktisk bedre en både BF MT og MT/R dekka jeg har fra før ) + det er utrolig stille å fint!
Faktisk mye mindre støy inni kupen idag en igår da med MT/R dekka!

Så nå gjenstår vel bare seiping av disse :Whistle:

Tror jeg kommer til å bestille 1 sett til som jeg kan seipe ( + pigge? :think: ) for å bruke på vinterstid.
Defender

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 46
Registrert: 04/12/2008, 01:10
Bosted: Grimstad

Re: Blåbæret

Innlegg colormax » 09/04/2009, 02:01

Kom en tur opp så ordner vi det med seipingen, fint de er såpas bra da, men du bør vel kjøre noen tusen km før en tar for store konklusjoner :wink: men veldig bra det kommer nye ting på markede.
er det fler som har testet disse dekka over litt tid ?
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg


Returner til Defender

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron