[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - 3,2 liter pajero går ikkje på tomgang

3,2 liter pajero går ikkje på tomgang



3,2 liter pajero går ikkje på tomgang

Innlegg jmm » 26/11/2017, 16:19

2006 pajero går ikkje på tomgan,den startet men den stoppet når eg sette den i D. Hender berre av og til.
Var innom eit verksted og feilkode på egr ventil. Ble byttet ventil,men etter den ble byttet ble bilen mye verre, stoppet berre eg slapp gassen. Bestemte meg for å sjå litt på kontaktene som er tilkoblet dieselpumpe. Tok av batteriet og gikk over alle kontakter. Kontaktene såg ok ut. Etter dette går ikkje bilen på tomgang. Dvs. den går etter noen forsøk når den er kald. Må jo være noe elektrisk feil ,verksted sier bytte pumpe...
Har lest at det er noe programering etter at batteriet er tatt av, ecu blir slettet? Gjelder det denne modellen?
Og er det mulig å koble vekk Ac på denne modellen?

Noen på dette forum som kon hjelpe?
jmm

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 25
Registrert: 30/12/2009, 00:30

Returner til Pajero

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron