Ønsker å selge min 91mod Patrol, kort, hvit, lite rust/opplakkert for noen år siden, noen flekker finns såklart, ellers så fins det "verste" under matta på førersiden, men er en smal sak å fikse. Ellers er det glødeproblem på den, bytta glødeplugger, er tidligere ombygd til manuell glødeknapp men dette er vell ingen vanskelig sak å fikse. Nettopp byttet olje, oljefilter, dieselfilter, finjustert litt på pumpa for jevnere tomgang, renset luftfilter og boksen. Chrome kufanger og stigtrinn, det på høyre side henger litt men. Bilen er pen å ikke brukt til skogsbil(er blitt kjørt på åker/skogsbilvei) så den er bulkfri og fin. Helt å fint interiør, bilen går godt synes jeg, nettopp eu godkjent, fri for heftelser å årsavgift er betalt. 31" A/T dekk på Nissan alufelger ellers helt orginal, ingen heving eller lignende. Før eu godkjenning ble, lager/ simmeringer og diverse i framakselen byttet og tappet på ny olje, var lekasj, svetter ut litt ennda, ligger jo endel der som jeg ikke fikk renset ut. Selges for 50 000kr evt bud ved hurtig avgjørelse. Bilen står i Nord Trøndelag, 92881909
Mvh. Jørgen Berfjord