[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - godkjenning av større dekk

godkjenning av større dekk



godkjenning av større dekk

Innlegg pappaya1 » 16/06/2015, 09:59

Hei. Jeg har ring arctic truck norge, toyota norge å norsk offroad teknikk og fikk info om å spørre her. Er det noen så har en toyota lj 73 med godkjent 35 12,5 15 dekk og eventuelt kunne låne meg reg nr hvis jeg hadde bevis på at denne typen bil hadde godkjent større dekk uten alt muli av endringer på bremser etc så kunne de ikke nekte meg å godkjenne dekkene på bilen. Og hvis det var gjort endringer så kunne jeg gjøre det på verksted og få papirer på det. Trenger hjelp :cry: 41583922 kontakt meg vis noen vet om noe
pappaya1

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 1
Registrert: 16/06/2015, 09:47

Re: godkjenning av større dekk

Innlegg RonMaster » 27/06/2015, 23:11

Det er dessverre ikke så enkelt, du finner nok en håndfull eller to med godkjenning 35-38".

Sent fra min D6603 via Tapatalk
Mvh
Ronny
Man hever ikke 4x4, man bredder dem...
RonMaster

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 28
Registrert: 19/10/2007, 20:57
Bosted: Høvåg


Returner til Toyota

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron