[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - rocky 2.8td

rocky 2.8td



rocky 2.8td

Innlegg janis » 03/01/2013, 12:27

har en 90mod rocky jeg kunne tenke meg å selge. bilen er spoa hevet med hilux akslinger med landcruiser differ, sitter også ome dempere på denne. det eneste som er med den er att bak akslingen har takket for seg. sitter snorkel på den, landcruiser breddere, tusenmetere, arbeids lys bakover, nytt lastebil batteri, kufanger og vinsj fanger med vinsj. jeg har lagt opp så vinsjen kan styres fra inni bilen, ekstern kontroll følger med. har akkurat skiftet reg rem, løpe å stramme hjul. og forseglet dette skikkelig. bilen står nå på 245/65-16 bf at dekk. 2 av dekkene er ganske slitte, mens de andre 2 er nesten som nye. felgene er av lett metall og helt strøkne.

kan vurdere og ta dekk og japse felger i innbytte. 37-39
ellers er jeg åpen for bud. send sms for forslagg eller spm:99238333
bilen befinner seg i Elverum. bilder kan sendes på forespørsel.
janis

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 9
Registrert: 01/04/2012, 22:15

Re: rocky 2.8td

Innlegg janis » 13/01/2013, 22:23

solgt!!
janis

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 9
Registrert: 01/04/2012, 22:15


Returner til Offroad biler til salgs

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron