Patrol Stjålet i natt på 37" Irok!!!

Patrol Stjålet i natt på 37" Irok!!!

Innlegg Powel » 16/04/2013, 17:20

Patrol Stålet på dokka i natt! har funnet igjen bilen ribbet, Hjula er borte. 37-14-15. Irok hjul! Satt på ca 11" breie stålfelger, som senteret er skjært ut med plasmaskjærer, så skal være lett og kjenne i igjen! Panseret er borte, frontfanger, frontlykter, grill og høyre baklysglass! Tips som fører til at jeg finner igjen hjula mine honoreres!
Mobil 90815409

Kristoffer
D22- 00 mod- 2" Ironman- 33/12.5-15 Bf Mud - Arb vinsjefanger - Safari snorkel. Veltebøyle - *Solgt*

4Runner- 93 mod- 2"OME- 35/12.5-15 Cooper Stt- Safari snorkel- Tmax vinsj. *Solgt*

Kort Patrol 85 mod- 0" hevesett - 37/14-15 Irok Superswamper- Warn vinsj
Powel

Grøftas Konge

Re: Patrol Stjålet i natt på 37" Irok!!!

Innlegg colormax » 17/04/2013, 02:10

Kjempe kjedlige greier, håper di brenner i helvete de som har gjort dette.
Men som litt plaster på såret er vi i 4x4norway.no interessert i å hjelpe deg med deler til bilen din, har panser og en god del deler til den. og de får du gratis om dette hjelper deg til å få bilen i stand igjen. Håper også flere vil bidra om de har deler som mangler på bilen din.
jeg synes sånt som dette er bare helt for jævlige dårlig gjort.
Er ikke mye tøft å komme på treff med stjålne ting på bilen, og tror ikke det vil føles mye trivelig om en kjøper sånt tyvegods og kommer på treff heller nesten alltid noe som røper det, som en ikke forventet.
Så en liten oppfordring er vel å la være handle om opphavet er for usikkert.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Dekk / Felg til salgs / Byttes

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester