Med hilsen Pathman _______________________________________ Naturen oppleves best fra bil ! Pathman finnes også på forumene Tur På Hjul, TomTom og Scannernytt samt på Facebook og Twitter
Til den prisen bør det minst være en fotpleier nedi hver av støvlene
Med hilsen Pathman _______________________________________ Naturen oppleves best fra bil ! Pathman finnes også på forumene Tur På Hjul, TomTom og Scannernytt samt på Facebook og Twitter
teslette skrev:Da har du blitt grundig lurt. De selges for 1399,- på brandos.no
Disse er ikke helt like, men noen som er mer like selges på ebay for 2500 kr pluss frakt. Dyrt nok det, men hvis den prisen på 10000 kr er "riktig".. tror jeg også at du har blitt lurt Roger
X-1983 Toyota Hilux 2.0 bensin på 35" (offroadbil) X-1994 Nissan Patrol 2,8 GR SLX varebil 31" X-1985 Toyota LandCruiser lj70 2,4 td (Prosjekt som aldri ble ferdig) x-1994 Patrol Y60 GR SLX 37" x-1977 Volvo c303 1990 Jeep Cherokee 4.0 Limited
Jeg vit de er nesten like. men de er ikke like. men 2500 hadde det gåt å betale under tvil. kan du vise den linken, gøy å se. jeg har bare fått melding om att det er prisen. men er det norsk sports butikk pris.. uten noe rabatt da.
Helt feil dette er ikke samme støvel, den andre er en model det bare er laget noen yterst få av sikkert mange nesten like, men jeg vil se en helt lik før jeg gir meg helt på dette.