[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Presenning til Nissan KC D22 med Veltebøyle.

Presenning til Nissan KC D22 med Veltebøyle.

Presenning til Nissan KC D22 med Veltebøyle.

Innlegg Redneck » 02/11/2008, 13:16

Hei.

Nå som vinteren nærmer seg ser jeg etter en presenning til min Nissan King Cab-D22 2004 modell.
Noen som har noe slikt liggende etter bytte til planlokk f.eks?

Bilen min har en veltebøyle på planet, så jeh må sikkert modifisere og kappe litt, men det går vel greit..

Tidligere eier har hatt presenning på den, så det er satt på "strikk fester" som er knapper festet rundt planet..
Har sett på alu-lokk også, men det ser ut til å bli vanskelig med veltebøylen.

Bygget om bilen til Xtreme4x4 i sommer, så hadde gjerne sett at det så litt OK ut :-) Blir så trist med masse snø på planet..

Om du har noe du vil selge, si fra enten her eller på mob. 99091600
MVH

Redneck
Redneck

Nissan4x4 fan

Re: Presenning til Nissan KC D22 med Veltebøyle.

Innlegg colormax » 02/11/2008, 13:43

Vi fant tilfeldigvis det firma som lager disse presendingene, det ligger i Fredrikshavn, har ikke navnet i hode men mulig kalle d22 husker hva det heter, koster ca 1/3 av her hjemme, etter hva vi forsto. :think:
Var vist ikke noe problem å kjøpe direkte derfra.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Re: Presenning til Nissan KC D22 med Veltebøyle.

Innlegg Redneck » 02/11/2008, 13:51

Tusen takk Colormax..

jeg sender'n en PM.
MVH

Redneck
Redneck

Nissan4x4 fan

Returner til Ønskes Kjøpt

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester