[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Skjermbreddere, skvettlapp, cap Y61

Skjermbreddere, skvettlapp, cap Y61



Skjermbreddere, skvettlapp, cap Y61

Innlegg Jokkemannj » 21/09/2012, 09:06

Hei!
Har en 2005 Nissan Patrol 3.0 TDI elegance som jeg bruker som trekkbil til min skyline banebil..
Jeg har alt for store hjul på min patrol og bør ha enkle skjermbreddere. (gjerne ulakkerte i gummi eller noe som passer med stoneguard som er svart.
Og med det samma vil jeg ha cap\gangstercap, og svettlapper..

Noen som vet om plasser og kjøpe eller har brukt?

btw: Vil omregistrere bilen til personbil neste år. Noen som vet pris\søkemotor for pris? Jeg ser folk bygger om tak osv, men jeg kommer nok til å beholde det gamle filt-taket for å spare tid og penger og bare sette inn seter, og prøve å finne fram selene som ligger i dørene enplass.. gleder meg vilt til å få ut "grind buret" bak ryggen på meg..

Takk for alle svar!
En haug av biler, men Nissan Patrol y61 som trekkbil til min Nissan Skyline R33 banebil nå..
Jokkemannj

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 36
Registrert: 21/09/2012, 08:54
Bosted: Klæbu

Returner til Ønskes Kjøpt

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron