[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Nissan Patrol Y60 ønskes kjøpt

Nissan Patrol Y60 ønskes kjøpt



Nissan Patrol Y60 ønskes kjøpt

Innlegg VwAudiMotorsport » 13/04/2013, 01:05

Jeg ønsker å kjøpe en Nissan Patrol Y60 lang type :D

Ønsker:
Ikke mye mer rust enn at den går gjennom eu-kontroll (kan være litt sveising).
Må være lang type.
Grå eller svart utv farge (andre farger vurderes også).
Gjerne eu-godkjent.
Må ha hengerfeste.
Hevet understell, gjerne godkjent.
Større hjul, gjerne MT 12x15 eller lignende med 35"./37".
Gjerne 5 seter.
Gjerne islandsbreddere.
Må ha diff sperre.
Kan gjerne ha snorkel.
Må være manuell.


Kort oppsummert så er jeg ikke ute etter noe prosjekt men bilen kan ha noen feil og magler :) Jeg kan gi litt ekstra for en bra bil som oppfyller flere av mine ønsker men jeg er også interesert i orginale biler med og uten mangler om prisen er rett.

Ta kontakt på 99456362 om du har en bil som kan være av interesse!
Sist endret av VwAudiMotorsport den 21/04/2013, 14:17, endret 3 ganger.
VwAudiMotorsport

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 10
Registrert: 13/04/2013, 00:00

Re: Nissan Patrol Y60 ønskes kjøpt

Innlegg colormax » 14/04/2013, 23:35

ca prisantydning, vet om noen :-)
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: Nissan Patrol Y60 ønskes kjøpt

Innlegg VwAudiMotorsport » 15/04/2013, 00:23

Har sendt deg PM med litt info:)
VwAudiMotorsport

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 10
Registrert: 13/04/2013, 00:00

Re: Nissan Patrol Y60 ønskes kjøpt

Innlegg Energija » 18/06/2013, 09:33

Fått deg bil ? Har en Y60 LWB her med nytt OME Liftkit, ny OME Styredemper, nye Islandsbreddere, 10x15 MT med nye 35x12,5 BF Goodrich. Nye hovedlys med LED parklys og ellers 80/100w pærer. Gangstercap. Liftkit er ikke godkjent i vognkort, men papirer medfølger, og krever kun litt jobb.
Energija

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 25
Registrert: 15/07/2012, 14:28


Returner til Ønskes Kjøpt

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester