Heisann, noen som har et defekt partikkelfilter til D40 171hk liggende? Jeg KJØPER det!
Ta også gjerne kontakt på tlf/sms: 970 82 786
Dato/klokkeslett: 27/06/2026, 02:41
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester