[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - D21 med 2,7TD

D21 med 2,7TD

D21 med 2,7TD

Innlegg borskje » 25/05/2010, 02:57

Min King-Cab er en 86-mod. (diesel), med eksos og innsug på samme side. Starteren står på høyre side når man ser ned i motorrommet.
Har planer om å sette nedi en 2,7 fra en Terano, men lurer på om den passer på girkassa, og evt. hvilken årsmod. jeg må ha osv.
Noen som har peiling på dette ?
borskje

Nissan4x4 fan

Re: D21 med 2,7TD

Innlegg VallyXtrim » 26/05/2010, 11:01

Der kan du bytte clutch hus hvis det er skrudd, hvis ikke må du bytte girkasse fra 87 og oppover.
87 og oppover har TD25 motor som er samme blokka som TD27. Det har vært bytte av svinghjul
og clutch på de nyeste D21 modellene, men når det byttet kom vet jeg ikke.
Kjøper du hel delebil eller får tak i girkasse til terrano kan du bruke den i king caben også.
VallyXtrim

Brukerens avatar
Offroader

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester