[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Dekk spørsmål navara D22

Dekk spørsmål navara D22

Dekk spørsmål navara D22

Innlegg Tvait'n » 08/02/2011, 22:14

Hallo.

Eg har gått i innkjøp i ein navara d22 og er ute etter større dekk. vil ha nokon som eg slepper og heve eller kappe for att de ikkje skal ta inni ting og tang.

prøvde i dag eit sett med 31x10.5/15 bf.mud som ein kompis har kjøpt til sin d21 king kab. og dei tok inni skvett lappene mine med sving og stakk utom bredderene. men på king kaben hans var de god plass. ikkje hevet eller noe.

men de eg var ute etter er tips til fine felger og gode dekk som eg kan kjøre med på både veg og i skog. skal brukest til bruksbil! så store som muligt uten heving!
ps. dim og innpress på felger hadde også vert fint ;)

takker for svar ;)

mvh. steffen tveite
Tvait'n

Nissan4x4 fan

Re: Dekk spørsmål navara D22

Innlegg oddlef » 26/04/2011, 15:23

Jeg kjøpte larzon action felger til min, 16" ET 35 og bf AT 265/65-16 dim!
Ble meget fornøyd!;-)
oddlef

Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester