har nett handla meg en en 720, den var sykt oppskrudd på dieselmengde, etter jeg stilte ned att dieselmengda noen lunde (ryker litt svart enda, men ikkje kolsvart lenger) så har den bjynt å hoste å fjuske veldi mye under oppstart, hoster seg i gang etter litt kinning, men høres ut som den tenner først på 2 åså går d over på 3 å deretter 4, kan dette vere glødeplugger som er ferdige??? den ryker noe veldi svart/grått til å bjynne med, ellers ryker den litt blått ettersom den blir varmere. og den soter endel etter min mening om den står litt på tomgang :S å den går veldi veeeldi dårli.... er snakk om 50 oppover 7 prosent stigninger, mer vil den ikkje, men er ikkje gjennomslag å bruker ikkje olje som jeg har merka byttet nylig olje på motoren og rett etter jeg kjøpte den da den var veeeldi dårlig å luktet forferdelig brent.... er etter dette disse problemene har komt for det meste :S
har og eit spørsmål om girkassa, den er noe slarkete i gir overføringer osv, men revers syns jeg hyler mer enn normalt, å er noe mer lyd av reversen i 4x4 inne, spesielt i lav, merker ingenting i gira framover bortsett fra annet enn dårlig syncron ringer ka dette kan vere??? er kassa i ferd med å gå?
lurer og på om noen har litt små ting av deler liggende som feks, baklykter, servo snekke me tilbehør som er ''bolt on'' eller ombygd til denne bilen, baklem trengs og da min er dårli å har vert veldi bøyd... event komplett kasse ikkje altfor langt vekk fra sogn og fjordane ?
håper det er noen som kan svare på mine spørsmål da jeg har endli fått tak i drømme pickupen gobil mvh jørgen