Hei.
Er ny medlem av forumet.
Er fjerde eigar på ein Nissan Kingcab Navara d22 2005.mod
Kjøpte denne bilen i mars og kjøyrt 17.000 km allerede, er soå seie "frelst".
Blen har nu passert 207.000 km og går som ei klokke.
Har brukt dette forumet flittig for og lese om bil problem her inne og finne svar på enkelte ting med og om bilen,
men sitter med av og til med fleire spørsmål en svar.
Leser at Nissan har rusthulls garanti.
Har eit par flekker med dørene som skal flikkast, men etter ein inspeksjon på taket, fann eg 16 bobler i lakken det må
bli førsteprioritet. Bilen skal ha hatt flittig reinhold, men det er vrient og bevise.
Skal ha tecktyl behandling under til våren, var begynt og bli litt brunt på par punkt under, men han eg snakka med ville
ikkje teke behandling no,han ville venta til sesongen med salt var over til neste år.
Noken som har peiling på kva rett ein har, eller tips til kor eim Må kontrolere med rust.
Ein halvvegs patent på takluka fører til at pakninga kejm i klameri med sporet i taket som luka ligg ned i
som vidare presser pakninga ned i sporet og lar vatn samle seg ned sporet.
Det er drenerings kanaler, men då må bilen stå med nasa opp vist vatnet ikkje skal samle seg, står nasa ned, kejm det inn i bilen.
Nu som bilen er passert 207.000, er det det akkutt og skifte rådene som endå ikkje har blitt gjort?
Er det andre ting ein må gjere i tilleg for og unngå motor havari?
Reprasjonen er dyr, men billigare en ny motor.
Hadde eit lite intrykk av at motoren var litt lat, bilen "ga litt opp" etter passert 2900rpm,
men det viste seg 2 lednigar som hadde slitt seg frå ein tempraturføler på luftinnsugetå bytta den, prisen for ein var rett under 700kr.
Meinar ECU'en måler motstand frå føler og regulerer tenning og drivstoff etter det. Ana ikkje om bilen trudde den var på arktis eller i sahara, men
etter utskifting synest eg at bilen drog litt beidre på turtal.
Er dar andre følerer som bør byttes?
Har berre eit batteri i bilen,men vurderer koble 2, pga ekstralykter, ettermontert grøftelys og litt annna.
Tenkte koble - til blokka, legge ledning + pol til + pol. samt ha uttak for ekstra utsyret på det nye batteriet, men
bør eg legge ledning frå dynmo til sekundert battri?
Invendinger?
Ei fjør kan ein ikkje benekte er svak etter å hoppa opp ned eit par 100.000 km. so bladfjøra er begynt og bli flat.
Tenkte og skifte alle fjører og demparar samtidig på sikt.
Er det anbefalt med 'ome' hevesett eller beidre skifte til orginalt.
Ei vekt på biltilsynest viste at framakslingen på bilen var 1140 kilo med fører og 960 bak.
Litt meir en kva vognkortet antyder, men slik var det.
Då burde vel 100kg på bakakslingen vere grei ballast til vinteren for grep?
Noken som har erfaringer?
Harog spukulert på takgrind, sida det er ein dobbelcab og vognkortet tilseie tak last 50kg.
Om noken har erfaringer hadde det vore bra.
Veit dette var mykje, men on noken svarar bilr eg takknemleg.
Mvh.
Jon Are Bergheim.