[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Motor

Motor

Motor

Innlegg gammelmann » 05/05/2014, 22:25

Akkurat kjøpt en Nissan Navara 2004 med ny byttemotor. Kjøpt hos bruktbilforhandler.
Hatt den i ca 4 uker..
Oppdaget i dag at motoren lekker olje og at den rakler som bare det når den får lett gasspådrag. Det ser også ut som det svetter rundt alle 4 dysene.
Olje lekasjen ser ut som den kommer oppe fra høyre side pluss at jeg syntes det lekker nedkant venstre side foran..
Forrige eier betalte kr 55000,- for denne jobben av et verksted i Østfold... i 2013....
Skal ringe versted i morgen og spørre hva i hel.....de har drevet med..
Spent på hva svaret blir
Skal også bli spennende og høre hva forhandler har og si men men etter det jeg har fått med meg her inne på forumet, så sitter jeg igjen med det inntrykket av at dette er en dritt bil og regningen blir min.
Legger ikke ut navn på hverken verksted eller forhandler før jeg har snakket med de i morgen, sånn at de får sjangs til og rette opp for seg men kan si så mye at dette skal være seriøse aktører på bruktbilmarkedet i Østfold.
Men at et verlsted kan stå for en sånn jobb har jeg vanskelig for og svelge..Motor gått ca 5000 KM etter bytte.
Ps Skal en D22 Rakle og kakle så voldsomt ved pådrag høres ut som den går veldig hardt.
Lurer jo på om jeg har noen som helst reklamasjon på denne handelen..
gammelmann

Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester