[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Holdbarhet på byttet rådelager!?

Holdbarhet på byttet rådelager!?

Holdbarhet på byttet rådelager!?

Innlegg stianpedersen » 25/12/2013, 15:52

Hei, vurderer og kjøpe meg en D22 sp leser jeg jo rundt om svakheten på rådelagere.
Så jeg lurte på om disse motorene er bra når dette er byttet ?
Og ellers noen kjente feil på Navara D22 ?

Trimming av disse ?

Takk for svar på forhånd :)

Mvh Stian
stianpedersen

Nissan4x4 fan

Re: Holdbarhet på byttet rådelager!?

Innlegg Tyren77 » 28/12/2013, 17:44

hei
jeg har en Navara D22 double Cab 05 modell
da jeg kjøpte den var rådelager skiftet før jeg kjøpte den
jeg kjørte ca. 40 tusen og en morgen jeg skulle kjøre på jobb, smalt det igjen
helligheten var jeg hadde maskinforsikring på den
forsikringsselskapet ville kondemnere bilen, men klarte å få en ny motor i den
når går den bra igjen etter den splitte ny motoren
Tyren77

Nissan4x4 fan

Re: Holdbarhet på byttet rådelager!?

Innlegg jmm » 23/01/2015, 23:13

Har -05 modell, lagrene røk på 70 'km. Lagrene ble byttet på garantien, no står km telleren på 130' og går som ei klokke. I følge Nissan skal lagrene no holde 350' km, men det forutsetter at oljefiler/olje blir byttet etter service intervallene eller straks du merker det går litt lengre tid før oljelampen slukker etter oppstart (viktig)
jmm

Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester