[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Noen som har Navara D22 2004 double cab med godkjent 33"

Noen som har Navara D22 2004 double cab med godkjent 33"

Noen som har Navara D22 2004 double cab med godkjent 33"

Innlegg Olislien » 10/03/2015, 11:55

Hei,
jeg har kjøpt meg en Navara D22 2004 double cab som jeg har lyst til å sette på 33" dekk.

Er det noen her som har tilsvarende stående som er godkjent som kan "lære" meg hvordan jeg må gå frem for å få til det?

Tenkte å sette på OME sett på den, må det heves noe mer for å få plass?
Olislien

Nissan4x4 fan

Re: Noen som har Navara D22 2004 double cab med godkjent 33"

Innlegg silo » 14/03/2015, 20:33

Hvis du skal godkjenne hjul med mer enn 5% økning i diameter så må du ta kontakt med TUV/Dekra og få en anbefaling fra de etter div. testing.
Det koster noen kroner og er ganske mye styr.
Min anbefaling er å montere et godkjent hevesett og kjøre med 33" uten å tenke noe mer på det. Har du heving i vognkort trenger du bare å skifte hjul ved PKK eller hvis du blir stoppet i kontroll.
silo

Nissan4x4 fan

Re: Noen som har Navara D22 2004 double cab med godkjent 33"

Innlegg Olislien » 14/03/2015, 23:17

Ja, det er vel kanskje dt letteste det.

Takk for svar :)
Olislien

Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester