[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Motor til havarert D22 2003 modell!

Motor til havarert D22 2003 modell!

Motor til havarert D22 2003 modell!

Innlegg Roxy » 11/02/2016, 20:23

Min D22 2003 modell havarerte for litt siden. Veiva er fullstendig ødelagt, samt flere råder er knekt, og det er generelt så store skader på motoren at det eneste fornuftige er å bytte ut hele motoren. Har forsøkt i lange tider nå å få tak i en motor som passer, uten at det koster skjorta. Er det noen som har tips om hvor jeg kan få tak i en slik motor?
Jeg har folk som utfører arbeidet for meg, men trenger altså å få tak i en ny motor.

Alternativt selges bilen som rep.objekt/delebil.
Roxy

Nissan4x4 fan

Re: Motor til havarert D22 2003 modell!

Innlegg Tyren77 » 21/03/2016, 15:22

hei
Mener det går ann å kjøpe en shortblock motor fra Sverige
Jeg har hatt samme problemet, det skulle vært skifta rådelager på motoren, kjørte ikke så mye før det sa bang igjen, forsikringselskapet ville jo vrake bilen, men hadde heldivis ei forsikring at jeg fikk en splitter ny motor
Jeg har en Nissan Navara D22 Doublecab 2005 mod
Tyren77

Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester