[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Trenger hjelp ang motorproblemer, nykjøp av navara d22

Trenger hjelp ang motorproblemer, nykjøp av navara d22



Trenger hjelp ang motorproblemer, nykjøp av navara d22

Innlegg Generalf » 31/12/2016, 17:57

Hei, beklager og plage med dette midt i ferietiden!
Men jeg er på håret til og kjøpe en D22 navara 2006 modell, produsert sent høsten 2005!
Det store spørsmålet mitt hær er om problemet med legering og bolder ang rådene er utbedret?
Ifølge ett lokalt nissan verksted så er ikke denne bilen plaget med dette da tidligere eier har vert hos de en gang i tiden og fått sjekket dette for og eventuelt utbedre!
Da sa de når de søkte opp bilen att i følge serie nr til bil/motor så var dette problemet utbedret på de motorene og trengte ikke utskifting!
Bilen har nå gådd 188.000 når jeg prøvde den hær om dagen, ifølge servic heftet har den vert inne hver 15.000 km og pengt vedlikeholdt!
Jeg har konfrontert firmaet som nå selger bilen til meg om disse motorproblemene og de har kontaktet nissan verkstedet som sier att denne bilen ikke har noen problemer ang motor!

Men jeg er fortsatt litt engstelig for og bruke nesten 100.000 kroner på en bil uten og vite for sikkert att dette ikke er et problem! kjedlig om motor ryker på 200.000km

Registrerings nr på bilen er Vf74355 om dette hjelper deg nevneverdig :)
Håper på svar om dette da jeg bare er en signatur unna bilkjøpet :)

Mvh
Martin :)
Generalf

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 1
Registrert: 30/12/2016, 23:40

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron