Herved utnevner jeg meg sjøl til årets optimist/idiot. Clutchen takka for seg på min usedvanlig spreke D21 2,3 på fredag. Usikker på om det var pumpa, utløserlager eller clutchen satt jeg i gang og sjekka pumpa og den var i orden(desverre). Uten mulighet til å få fløtta bilen (kunne ha henta henger`n, men det var feigt). Mysa litt under og fant ut; "jada, å nappe ut kassa midt på gårdsplassen, kun med 1 garasje jekk ække no problem for en bilmekaniker av ypperste kaliber (for de som datt av nå var det meg sjøl jeg tenkte på.....) har jo bytta så mye clutcher at den kryper nærmest ut av seg sjøl når den merker at det er "sjølvesten" (for de som datt av nå var det meg sjøl jeg tenkte på.....) som skulle bytte`n......MEN NEIDA. Nå vil de som har gjort jobben sjøl si:"herregud, tulling, han burde ha skjønt at det var i overkant idioti.....og jepp det var det. Nå er den enkle jobbe gjort, girkassa er dratt bakover og ligger å koser seg på jekken under bilen. Clutchen vil bli kjøpt inn i morra og så får vi se hvor gøy det blir, selvfølgelig aleine, å få døtta den kassa på plass igjen....
dette er skrevet som en advarsel til de som er like tette i hue som meg: ikke demonter girkassa uten at du har løftebukk!