Hei Kristian.
Gratulerer med ny bil.
Du kan kjøpe et fjærforbedrings sett til denne bilen. det finnes flere typer på markede, men vi har absolut best erfaringer med OME sit sett . da blir bilen både mer behagljg , og stor forbedring av kjøre egenskaper samt fremkomlighet. Anbefalles
Dette settet kan vi skaffe deg, til beste pris
TUV erklæring inkludert, og godkjennes ved visning biltilsynet.
Så er det dekk, Veldig mange velger G/Y MTR 32-11.5-15 på denne biltypen, om det er greit å godkjenne vet jeg faktisk ikke, har ikke fåt noen tilbakemeldinger på dette, bortset at de er veldig fornøyde med dekk egenskapene. Godkjenning ???
Skal du ha godkjenninger for store dekk 33-35" så må bilen godkjennes via Xtreme4x4.
Dette med front bøyle er jo også blitt et kjempe problem sies det, spørsmålet er om du finner en bøyle som er godkjent til bilen, med riktig dokumentasjon.
Velte bøyle til denne er jeg usikker på hvm som skaffer, men ville hørt med 4x4 -Butikken/ B/G Nord kan være de har noe du kan bruke der.
Skal du ha dette rimlig, anbefaller jeg deg å avertere etter tingene , under ønskes kjøpt, gjerne med bilde av hva du ønsker deg, det finnes jo mange ting som flyter i garasjer rundt om.
Men Lykke til med bilprosjektet, vi føller deg med spenning
få deg en garasje her, så vi får en oversikt på planene dine
Jo da det ordner vi.