[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - hjelp ang. kc d21 prosjekt

hjelp ang. kc d21 prosjekt

hjelp ang. kc d21 prosjekt

Innlegg kristian kc » 05/12/2008, 04:43

Hei.
Har fått fatt på en kc 95 modell og kunne tenkt meg å hevet den litt, samt få på kufanger, veltebøyle, stigtrinn. Har samtidig et håp om å holde bilen lovlig, og altså få dette gk i vk:) er dette mulig? noen som har tips om hvordan jeg bør gå fram/hvor jeg bør kjøpe delene for å kunne få til dette. kan også nevnes at jeg har relativt begrenset med midler tilgjengelig..så pris er helt klart også en faktor:) Tips tas imot med stor takk. Tror dere forresten jeg vil få mye trøbbel med 31x10,5 5-15 8" hjul på en slik bil? mvh. Kristian, 41509925
kristian kc

Nissan4x4 fan

Re: hjelp ang. kc d21 prosjekt

Innlegg colormax » 05/12/2008, 09:21

Hei Kristian.
Gratulerer med ny bil.
Du kan kjøpe et fjærforbedrings sett til denne bilen. det finnes flere typer på markede, men vi har absolut best erfaringer med OME sit sett . da blir bilen både mer behagljg , og stor forbedring av kjøre egenskaper samt fremkomlighet. Anbefalles :dance:
Dette settet kan vi skaffe deg, til beste pris :dance:
TUV erklæring inkludert, og godkjennes ved visning biltilsynet.
Så er det dekk, Veldig mange velger G/Y MTR 32-11.5-15 på denne biltypen, om det er greit å godkjenne vet jeg faktisk ikke, har ikke fåt noen tilbakemeldinger på dette, bortset at de er veldig fornøyde med dekk egenskapene. Godkjenning ???
Skal du ha godkjenninger for store dekk 33-35" så må bilen godkjennes via Xtreme4x4.
Dette med front bøyle er jo også blitt et kjempe problem sies det, spørsmålet er om du finner en bøyle som er godkjent til bilen, med riktig dokumentasjon.
Velte bøyle til denne er jeg usikker på hvm som skaffer, men ville hørt med 4x4 -Butikken/ B/G Nord kan være de har noe du kan bruke der.
Skal du ha dette rimlig, anbefaller jeg deg å avertere etter tingene , under ønskes kjøpt, gjerne med bilde av hva du ønsker deg, det finnes jo mange ting som flyter i garasjer rundt om.
Men Lykke til med bilprosjektet, vi føller deg med spenning :dance: få deg en garasje her, så vi får en oversikt på planene dine :wink:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester