[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - D21 Girkasse

D21 Girkasse

D21 Girkasse

Innlegg holmis » 05/02/2009, 00:30

Hmm forrige tråden min forsvat gitt...... hvorfor i all verden ble den slettet ????? vel nok om det...

Fikk egentlig svar på om det gikk an å bytte clutsjhus på 86 modell mot nyere girkasse.
Husker ikke hvem som svarte at hadde gjort dette ...

Men mitt spørmål var da :

Er det forskjell på utveksligen på kassa som sitter i senere modeller, altså 87 eller nyere ?
Asle Holmbakken
86 KC
84 CJ7
holmis

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Re: D21 Girkasse

Innlegg VallyXtrim » 16/02/2009, 17:45

På en 86mod. king cab er starteren på venstre side, på 87 og nyere er starteren på motsatt side.
Så utvekslingen er det minste problemet ditt..
Tror ikke det er mulig å bruke 86mod. motor og nyere girkasse.
VallyXtrim

Brukerens avatar
Offroader

Re: D21 Girkasse

Innlegg ernstsan » 17/02/2009, 10:06

Ingen problemer å bytte girkasse til nyere modell, det er bare å flytte over clutch-huset fra den gamle så du får starteren på rett side, byttet dette på min 86 modell med sd25 motor mot ei 89 mod kasse fra en med td25 motor. Har ikke merket noe forskjell på min så eg regne me at utvekslingen er den samme på disse.

Men mitt spørmål var da :

Er det forskjell på utveksligen på kassa som sitter i senere modeller, altså 87 eller nyere ?[/quote]
ernstsan

Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester