[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - -86 Kingcab fusker når den er kald

-86 Kingcab fusker når den er kald

-86 Kingcab fusker når den er kald

Innlegg Bullzballz » 16/04/2009, 21:20

Heisann folkens :dance:

Jeg har endelig fått oppfylt en drøm, nemlig å kjøpe meg 4x4..

skal sette i gang og dulle med bilen, tente jeg skulle begynne å kjøre offroad etterhvert :twisted:

men så til spørsmålet, når bilen er kald hoster den litt på høyt turtall, dessuten synes jeg den går veldig dårlig, spesialt når den er kald men også generelt, dessuten synes jeg den bråker fælt, høres ut som en traktor faktisk, nå er ikke eksosanlegget "orginalt men det er liksom veldig "skramling" eller grov gange fra motoren

ellers tar jeg imot alle tips og råd med takk :D

håper vi sees på et treff eller 2 i sommer folken,, cya out there 8)
Bilde
Bullzballz

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Re: -86 Kingcab fusker når den er kald

Innlegg kj-gerilja`n » 17/04/2009, 18:02

gratulere med bil kjøp og velkommen hit til forumet.. :D gammal kc er jo en TØFF bil.. kjører selv 87 model kc..
tilbake til det du lurte på da.. at den ikke går bra.. det gjør vell egentlig ingen king caber.. viss ikke du setter i en 2,7 terrano motor eller setter inn en turbo..
fuskingen skal jeg ikke si så mye om da teknisk ikke er min sterke side.. men er virkelig flinke folk inne her på forumet som sikkert vet å hjelpe deg.. :D
if you aint stuck u aint trying.... Kjører king cab og komatsu HD 605...
tlf 92648276
kj-gerilja`n

Brukerens avatar
Skogens konge

Re: -86 Kingcab fusker når den er kald

Innlegg Bullzballz » 17/04/2009, 23:58

takker.. det med at den ikke går så bra regna jeg nesten med (har hatt transporter 2,4 diesel en gang i tiden ) men den er om mulig enda litt latere når den er kald.. :wall:

skal kjøpe etpar 33" av en kompis så det blir vel bodylift og hele sulamitten tenker jeg, men får ta i betraktning av at det er et økonomiprosjekt så får ta det når men har mulighet. her er iallefall et bilde slik den var da jeg henta den edit: etter at jeg hadde testa den en runde da :Whistle:

Bilde

håper noen guruer har lyst til å hjelpe meg litt med å få doningen i orden da ;-)
Bilde
Bullzballz

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester