[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - billig løsning på d22 rådebank!

billig løsning på d22 rådebank!

billig løsning på d22 rådebank!

Innlegg 4x4Børni » 25/03/2010, 00:11

hey folks! har endelig fått fikset motoren min etter mye styr :D dette har vært en kamp mot nissan i over et år som jeg tapte med glans!
bilen min hadde gått for langt til og få dekket dette på garantien, enda nissan bekreftet at min bil hadde den motoren med problem!! :bang:
løsningen ble med hjelp av colormax et lite men bra nissanfrelst verksted i danmark. totaloverhaling av motor ble mye billigere enn hva det er mulig og få fikset det for noen annen plass, med kvitt og garanti på jobben. var selv med ned og hentet bilen min og møtte han som gjorde jobben og det er ingen tvil om at disse veit hva de gjør! anbefaler alle med samme problem som meg og ta kontakt med colormax, han fikser en bra løsning! nissan kan brenne i hell, maken til ræva kundebehandling :evil: gleder meg til og møte nissan4x4 folket på treff noe jeg endelig kan :dance: trenger og strekke understell og grenser litt 8) (bilen min er grønn med topp på planet og altfor små hjul, men jeg er ivrig så det gjør opp for hjula :D snakkes folkens :)
4x4Børni

Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester