Hei.
Beklager vis posten skal være i et annet underforum, men jeg prøver meg her.
Jeg er på jakt etter en 4x4, det kommer til å vær bruksbilen, men har også tenkt å kjøre mye offraod.
Jeg har ikke så mye erfaring med 4x4 fra før, eneste er en hilux jeg har kjørt litt med. Og noen kompiser har noen 4x4biler.
Med tanke på det jeg må ta hensyn til når jeg skal kjøpe bil så har jeg komt fram til at en Kingcab d21 er det "beste" alternativet.
Men jeg skal ha airbag i bilen, og da blir det tidligst 1994modell ettersom jeg har forstått at det var da det kom airbag i disse.
Andre merker og modeller blir litt dyrt vis jeg skal ha såpass "ny" modell at den har airbag ..
Etter å ha lest en del på nettet ang Kingcab så har jeg forstått det sånn at det er noe spesielt med 4hjulstrekk systemet på disse, noe med å låse framdekkene og sånn.
Og det egentlige spørsmålet er vell om dette er noe å satse på hvis jeg har tenkt å kjøre endel offroad også, ikke snakk om sånn ekstreme greier, får heller oppgradere ettervert, men med større dekk og sånn, er di greie å ta seg fram med ?
Ser jo også at motoren ikke akkurat river skinnet av pølsa, men den gjør vell jobben helt greit ?
Ser at det ble litt rotete forklart, men håper dere forstår (: