old-gun skrev:Etter å ha byttet rådelager og rådebolter er det vel dags for en oppjustering av Navaraen.
Tenker da på noen trim/tuningstips til denne bilen. Er det noen bokser som er bedre enn andre?
Hvor mye er forsvarlig å ta ut? Kan jeg forvente noe nedgang i drivstoff-forbruk?
Positive og negative erfaringer taes imot med takk!
Jeg hadde powerbox på min d22, husker ikke hvilket merke, betalte vel 4000 eller noe. men du må ordne eksos også, kun powerbox er dålige greier.
hadde 2.5" på min, knuste katalysator innmaten også.
Kjørte fra naboens orginale D40 med manuel girkasse

Forbruket lå på mellom 0.9 og 1 på mila så ingen forbedring der. Orginal d22 var heller ikke tema siden den var fantastisk lat, 130 svinghjulhester ble frakjørt av fars d21 med 2.4 bensin og 100 hjulhester
Power is nothing without Quattro
1997 Ford Ranger Splash 3.0 Vulcan V6
1986 Nissan Laurel 2.0 GL (km stand 109000)

1989 Nissan Laurel 2.4E SLX (km stand 110000)

1991 Nissan Patrol 4.2 gasser Y60
2004 Nissan Navara D22 (Solgt)
1988 Isuzu Trooper 2.8 DLX (Solgt)