[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Hurtighjelp !!!!!

Hurtighjelp !!!!!

Hurtighjelp !!!!!

Innlegg MortenT » 15/02/2012, 22:32

Hei,
Har en Navara d22 som er gått 144.000km, det har vert satt inn en nyoverhalt motor fo ett års tid siden.
Men i dag så kjørte eg oppover en bakke i 50-sone då plutselig motor mistet effekt, men så kom den igjen
noen meter seinere før den falt igjen eg svingte inn til siden og drog opp brekket.
bilen stod å gikk på tomgang med motorlys så eg åpnet panseret og der var det fullt av olje i forkant av motor.
Eg stoppet motoren og drog litt i reimene og for meg ser det ut som om veivakselen er knekt og oljen kommer ut
simmeringen på veiven, for når eg sliter i reimene beveger reimhjulet seg.

Noen som har vert borti dette?

Takker for alle innspill:-)
MortenT

Nissan4x4 fan

Re: Hurtighjelp !!!!!

Innlegg colormax » 12/03/2012, 08:14

høres ikke veldig morsomt ut dette, du må jo bare få noen til å se på dette for deg. men jeg ville ikke latt Nissan begynne på denne jobben. kun bekrefte feilen..ellers risikerer du fort masse utgifter, og det til ingen ting som hjelper deg og som kommer på toppen av det eventuelle kommende motorbyttet.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester