[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Gåen starter?

Gåen starter?

Gåen starter?

Innlegg askulf » 12/10/2012, 11:09

Hei.
Håper på hjelp her.
De to siste dagene har det vært en kort "forsinkelse" fra jeg vrir nøkkelen til starteren slår inn, og i dag starter den ikke i det hele tatt.
Har dere noen tips til meg?
Starter koster 4000 på Mekonomen så surt å kjøpe feil. Men vil samtidig få fiksa dette snarest-
Noen tips?
Takknemmelig for svar.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
askulf

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Re: Gåen starter?

Innlegg rob4x4 » 13/10/2012, 00:19

Slik var det for meg og på pajeroen, og da var det startrelet som var dødt. Så om du har et startrele, sjekk det. Og for å bekrefte at det ikke er starteren kan du ta et skrujern mellom stiften på innslaget og på pluss inn på starteren. Da "tjuvkobler" du den.
rob4x4

Nissan4x4 fan

Re: Gåen starter?

Innlegg askulf » 16/11/2012, 22:43

Ja det var releet som var gåent, rob4x4.
Men det var trangt og umulig å komme til, så jeg tok ut hele starteren for å finne det ut.
Releet kostet ca 700 på Gudbrandsdal Trading, tror jeg de het, så billigere enn på BNH.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
askulf

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester