Hei alle sammen.
Jeg er ny her, og vil prøve å bruke dette forumet en del for å få hjelp å tips til bilen min.
Jeg har aldri drevet noe med 4x4, driver mest med små banebiler, og kjøpte meg ifjor en Nissan Navara D22 04 modell hos Nissan i Arendal som trekkbil, og har vært knakende fornøyd med den.
Nå har det seg sånn at jeg var uoppmerksom ett lite øyeblikk i trafikken idag, og fikk en rimelig hard smell, så nå har jeg knekket forstillingen og må ha ny.
Har surfet litt på web og lett etter hevesett, og dette synes jeg ser veldig bra ut, og har en ålreit pris: http://www.cal4x4.com.au/nissan_lift_kits.htm
Jeg kunne tenke meg det som 3" heving, og i tillegg kjøpe forsterka styrestag justeringsskruer.
Jeg er og interessert i å bredde bilen nå når jeg allikevel må ha nye breddere fremme. Har noen noe tips her om hvor jeg kan få kjøpt kun breddere?
Ringte Fjallasport for en tid tilbake, og de ville kun selge full pakke.
Utover det er jeg og på jakt etter Snorkel, Gangstercap, vindavviser på panser og dørene, og veltebøyle.
Jeg er usikker på valg av tusenmetere til veltebøylen. Har sett noen med runde, men synes det blir noe voldsomt. Tips, eventuelt bilder mottas med stor takk.
Her er bilde av bilen sånn den står nå: