D22 Logg. Motor

D22 Logg. Motor

Innlegg Jonzy » 17/11/2013, 19:49

Mine erfaringer er ikkje månge, men skriver dei ned etterkvart, om det vil være til hjelp for noken.
Det er ein Nissan Kingcan Navara 2,5 DI 133hk dubbel cab. Bilen er er registrert i norge 31.03.2005
Hatt D22`en sidan 8. mars 2013 og er 3 eigar og allerede frelst i Nissan 4x4.

Når det hjelder mortor trubbel, har eg høyrt mykje gale, men i jakta etter sannhet har eg fått ditta til svar som eg har skrivi tidlegare

Mail frå eit Frima som overhaler moterer til Nissan:

Min erfaring er at noen (de fleste) motorene til Nissan Navara av din type går i stykker om de: har gått mye på tomgang eller eier har vært sløve med oljeservice / oljekvalitet. Om du ikke har lyd av motor, ville jeg ikke vurdert et bytte. Om det er noe rådebank / lyd ville jeg vurdert et bytte.
Dvs om det er feil i din motor eller begynner og komme feil med råde / veiv.

Det som disse plages med er: oljepumpe, soting i spylekanaler, veiv/råder, slide på register og oljesil.
Så om din motor går i stykker ville jeg gått på en fabrikk overhalt motor da alle disse tingene er gjort og endra på. Ikke overhalt motor, da topp/kammer osv er slitte og ja..

En motor koster ca 33000,- og skifte til ny ca 12000?

Men utv komp som turbo, starter, dynamo, pumpe, injektorer osv følger ikke med! Dvs at dette går heller ikke i stykker og har en utrolig holdbarhet!

Men om din motor er bra, ville jeg nok ikke gjort noe!
Sist endret av Jonzy den 18/11/2013, 01:26, endret 1 gang
Jonzy

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Re: Motor D22. Logg.

Innlegg Jonzy » 17/11/2013, 20:05

Ledniga som hadde slitt seg til temperaturmåler til luft inntak.

Hadde ei samtale med ein som hadde ein King Cab, han kvittta seg med sin for han ville ha Amrikansk pickup og litt fordi alle sa motor havari ville forkomme.
Vi snakkast litt om bilene og prøvde og tok oss ein tur.
Han meinte min var litt "lat" på turtal og det var ulikt den han hadde, so eg kjeøyrde heim med litt blanda tanker om det var motor havari neste.

Kom heim og spekulerte litt,då ei plutseleg såg ei laus ledning til ein palst tapp som sto i luft inntaket.
ledningane var tynne og sikkert litt for stram, sida dei hadde slitt seg.

Den plastappenn er ein temperaturmåler som avgir motstand etter kor lufta inn til motor er som ECU`en leser og avgir drivstoff og tenning etter den.
Satte på plass lednigane, Mekanikeren med navn Glen var med og lirke ut "kabelskoa" i plast koblinga so vi lodda nye ledningar til dei.

Enten er det meg eller so var det bilen, for eg følte bilen var mykje meir turtals villig over "brekka" (lokal grusveg med litt varierte stignings forhold)...

Trur eg skal finne andre målerer og sjekke ledningar dar og.

Veldig gjerne innspel om noken har noke for elelr i ot at eg skriv dette :)
Vedlegg
20131026_201444.jpg
Sist endret av Jonzy den 17/11/2013, 21:11, endret 2 ganger.
Jonzy

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Innlegg Jonzy » 17/11/2013, 20:18

Tett dieselfilter.

Hadde ein tur ein vår morgen, då plutselig bilen datt på turtal.
FØrste tanek 'motor havarai', stoppa med første utviding, drog pinnen, men olje var dar og ikkje ufarge.
Sjekka kjøleveske, men dar var det rikeligso tanken gjekk på dieseltilførsel.

Kejøyrde litt lenger, blen datt på turtal og henta seg inn eit par ganger, då varsel lampa til insprøytinga begynte og lyse, stoppa og rigte verkstad.

Han hadde ei long histore på kva det kunne være, om dyser, insprøting og rør.
'Etter brukt ovr 1000kr på dieselfilter og skift*
Eg sprde berre:

- Og det blir dyrt?
Han sa: Ja
- Ja, du trur det ikkje er dieselfilter
HAn: Jo, det var det første dei skifte.

So eg kjøyrde inn, og vi opna tappinga på filteret, kom ikkje ein drope. Filteret satt so fest vi måtte i skrustikke og der var det ikkje mykje diesel som kom ut
heller alt anna.

Dei fant 3 feilkodar på dataen og han sa igejnn det kunne værer dyser, rør osv.
Sa til na: -Det er vel ikkej rart det kjem feilkodar og innsprøtinga ikkje får diesel.
Han sa. Joda, men om den forsatte lyse, so var det 'detta og detta'.
Eg spurde ironisk: Og det blir framleis dyrt ?
Han sa: JA.
Eg sa hade:)

HAr ikkje sett noke endå:)
Jonzy

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Innlegg Jonzy » 17/11/2013, 20:28

Hyling under sving og tung styring.

Aldri vore bort i det på ein bil, men so har eg heller aldri hatt ein bil med so tungt drivverk.

Andre som meinte det var servopumpa mi var gåen, såg ikkje på det før det vart endå verre.
Reimane såg jo fine ut, inntil eg løyste reima og kikka på heile. ho var godt moden for skift for og sei det mildt.

tok samtilige reimar etter det, sida servoreima er fremst, men vifte dei 2 reimene til vifte og dynamo ligger bak.
AC reima tok vi og, den var halve bredda av det den skulle vere.

Greit og komme til reimene, men ac reima var enkalst under bilen.

Litt letta over og ikkje bli blakk på ny servo endå ;)
Jonzy

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest