Mine erfaringer er ikkje månge, men skriver dei ned etterkvart, om det vil være til hjelp for noken.
Det er ein Nissan Kingcan Navara 2,5 DI 133hk dubbel cab. Bilen er er registrert i norge 31.03.2005
Hatt D22`en sidan 8. mars 2013 og er 3 eigar og allerede frelst i Nissan 4x4.
Tåkelys ettermontert.
Det var forsovidt grei prosedyre. Lysa har styrepinner, justeringskrue og komplett kabelsett, med relee og bryter.
Plast koppane i fangaren var klipps, berre og ta rett ut og lysa blir festa med ein skrue.
Ulempa er et relle hentar strøm og styrestrøm frå brytar rett frå batteri, om ein skulle gløyme og slå dei av.
Uten varsellys frå panel eller brytar, ser ein ikkje frå cupe om lysa er på og av, inslaget etter intrykt brytar er for liten til at det
lar seg legge merke til so eit rot for og finne ledning til styre støm og koble det til parklys med samme strømtjuven som er brukt til styrestrøm
til ekstra fjernlys.
Etter ei veke slutta eine tåkelyset og fungere, og lampa var varm.
Plasklippsa som henger nede med fangerenfrå lednigsnettet og ledning til lykta er ein elendig patent til plasklipps.
Klipte klipsa og satte inn kabelsko med krympestrømpe.
(Gløymde og ta bilde av klippsa, før eg heiv det til hundane)
Det er eit plastklipps med 2 små kabelsko som ikkej har skillevegg mellom kvarandre.
Når det kom vatn inn skapte det kontakt mellom jord og strøm samt dåleg jording, resultert i varmegang i lampe og lys som ikkje lyser,tydligvis.