[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - lyktspyler og felger

lyktspyler og felger



lyktspyler og felger

Innlegg Tyren77 » 28/12/2013, 19:17

jeg har en 2005 modell Navara Double Cab
jeg lurer på om andre plages med lyktespyler ikke virker
er det bare knappen inni i kupe som er der og ikke montert ???

så var det felger til bilen, vil gjerne kjøpe 17 " felger til min bil
kjøpte i god tro originale 17" Nissan felger, han som jeg kjøpte fra mente de passet, da jeg skulle montere dem
passet de ikke, så med en gang at det var forskjell på størrelse på nav koppen
det er mye mindre på d40 chassis og pathfiner i stede for D22
vet noen om hvor man får kjøpt rette felger til min bil
Tyren77

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 13
Registrert: 25/10/2010, 21:37

Re: lyktspyler og felger

Innlegg Navara-d22-05 » 06/04/2014, 12:47

Ja, jeg har også problem med lyktespyler. Sjekket med Nissan-verkstedet jeg bruker og de mente pumpa var gåen. Pris på ny 2200,- (!). Har prøvd å få tak i andre steder(vrakbiler bl.a) men uten hell. Fant et firma som selger Nissandeler på Finn, som påstod de kunne skaffe alt! Sendte forespørsel om dette, men det kunne de ikke skaffe. Kun gjennom forhandler og da til nevnte pris (kunne få 10% avslag hvis jeg kjøpte gjennom dem). Løsningen i vinter har vært sprayflaske med spylervæske og tørkerull ;-) Fikk også et tips om at de selger universal spylerpumper på Biltema til rundt 100 kr! Har ikke gjort noe mere med det enda. Fant også ut av papirene som fulgte bilen, at den er skiftet i 2008 også på ca 50000 km.
Navara KingCab D22 2005 mod. EGR superguard fra BS Bildeler, Hella Rallye 3003, planlokk fra Mountain Top, mørksota ruter bak.
Navara-d22-05

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 3
Registrert: 08/05/2012, 21:35

lyktspyler og felger

Innlegg Ellefri » 06/08/2014, 15:47

Hmm det hørtes ut som ett rart problem. Hadde jeg vært deg ville jeg bare kjøpt den på Biltema. Pumpe er pumpe :) altså man får jo kjøpt felger som passer fra pajero, king cab, navara frontera osv. De fleste passer så lenge det er fra 90 tallet og 6 bolt, :) jeg vet om originale felger Tim navara, men det er fine stålfelger. :)
Ellefri

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 5
Registrert: 03/08/2014, 11:07

Re: lyktspyler og felger

Innlegg Torebonde » 23/01/2015, 12:35

Jeg har en Nissan Navarra fra 2005. Måtte skifte lyktespyler etter noen få år, ca 2000,-. Et år etterpå røyk denne også. Har gitt opp å skifte, koster mere enn det smaker. Skal sjekke om Biltema sin passer.
Torebonde

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 1
Registrert: 23/01/2015, 11:14

Re: lyktspyler og felger

Innlegg mobj » 29/10/2016, 16:01

Fikk en 2'er feil på eu kontroll nylig på at den ikke virket så er nok bare å fikse den da. prøver med biltema sin.
mobj

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 3
Registrert: 29/10/2016, 15:56


Returner til King cab & king cab navara D22

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest