Lyset i displayet til styring av varmevifte (kjølevifte) har sluttet å virke.
Jeg har demontert men finner ingen lyspære
Er det noen som har vært borte i dette?
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 04:51
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest