[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - oppdatering forbruk med tabletter.

oppdatering forbruk med tabletter.



oppdatering forbruk med tabletter.

Innlegg patrolman » 20/12/2007, 05:07

Har i dag fylt opp tanken igjen, 99,8 ltr. og med det har jeg kjørt 68,4 mil
p.s. fyllte 10 liter i forgårs og 89,8 ltr i dag kjørt med lys for lite diesel i ca 1,5 mil før fylling
så når jeg deler 99.8 ltr på 68,4 mil blir det 1,45,90643 :wink:
har ikke akkurat blitt mindre forbruk spør du meg, ikke har jeg dratt henger, kun samme kjøring til fra jobb + litt blandet kjøring. Jeg hiver på resten av de 5 tablettene jeg fikk på denne tanken.
jeg blandet 2,5 tabletter i første fylling( jeg skrev vel 2 tidligere)
og jeg tok en tablett til og blandet i 1 liter diesel i en flaske, men det tok 2 dager før den løste seg opp
så hvis jeg hadde fyllt feks. før jeg tok en sverigetur, så hadde de vel ikke løst seg opp før tanken var tom???

men skal måle denne tanken også, kanskje det trengs en tank til??
foreløpig konklusjon er vel egentlig lik null.
hva prisen på disse tablettene er vet jeg ikke, det kan "leverandøren" her opplyse om
MEN alt må prøves :dance:
Kommer tilbake etterhvert med info
GOD JUL OG GODT NYTTÅR TIL ALLE :hand:
patrolman

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 7
Registrert: 16/11/2007, 01:12

Re: oppdatering forbruk med tabletter.

Innlegg Gudfar » 31/12/2007, 23:18

Hei, igjen.
Man bør være obs på at tabelettene ikke viser nedgang i forbruket med det samme, men det går gjerne 3 til 5 tanker før man ser denne virkningen. Og husk at overdosering gir motsatt virkning så hvis du overdoserer mister du hele gevinstpotensialet. En kapsel for inntil 60 liter drivstoff er normaldosering. Om du fyller 95 liter kan du ha opp til to kapsler, men ikke mer.

Jeg vil gjerne gjøre oppmerksom på en reportasje som gikk på nyhetene om den flytende varianten MPG Boost, og en test som ble foretatt på hurtigbåten som går i rute mellom Svolvær og Narvik, der det ble oppnådd gode resultater. Navnet på produktene er ikke offentliggjort i Norge ennå fordi selskapet ikke er klar med markedsføringen, men vil bli det i løpet av året som kommer.
Annonsene kan leses her:
http://www.lofotposten.no/lokale_nyhete ... 185815.ece
http://www.fiskeribladet.no/?side=101&lesmer=5943

Det flytende stoffet er bedre for dieseler da det gir bedre smøring og er mindre følsomt for kondens. Caps løses ikke opp i vann. Jeg skal kontakte testeren, og spørre om han vil prøve ei flaske Boost istedet for Caps. En flaske rekker til 800 liter drivstoff og koster for distributører 22,49 Euro pluss frakt. For vanlige kunder blir prisen noe stivere fordi man taper den rabatten som selskapet gir sine distributører, (men alle kan bli distributør for ca 350 norske, så det er jo ikke en formue akkurat..)

Ellers kan jeg fortelle at Martin Schanke bruker disse produktene og er overbevist om at de fungerer bra. Han og jeg er tilsluttet samme distributørgruppe (http://www.forbrukernet.com). Det finnes en testfilm som Martin har laget med noen av vår gruppe, der de benktester en 91 modell BMW motor som var hentet på skrotinga. De fikk også samme gode resultatene som vi andre kan vise til! :clap:

mvh Oddbjørn
mail og skype: gudfar@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Sist endret av Gudfar den 09/06/2008, 20:08, endret 2 ganger.
Gudfar

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 21
Registrert: 16/10/2007, 15:23
Bosted: Stamsund, Lofoten

Re: oppdatering forbruk med tabletter.

Innlegg Gudfar » 09/01/2008, 20:45

Slettet
Sist endret av Gudfar den 13/05/2008, 11:57, endret 1 gang
Gudfar

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 21
Registrert: 16/10/2007, 15:23
Bosted: Stamsund, Lofoten

Re: oppdatering forbruk med tabletter.

Innlegg Gudfar » 22/01/2008, 20:14

Hei, dere alle.

FFI har nå endret de websidene som vi kan selge produkter gjennom. Her er de:
http://www.gebhardt.ffivideo.com og
http://www.gebhardt.ffidev.biz

Konferansen blir å gå fra http://www.forbrukernet.com sitt konferanserom torsdag kveld kl 20:00. Ellers vil det være informasjon om våre produkter og resultater av diverse tester som har blitt foretatt. TUV har nå kjørt to tester og Bosch har testet en Saab 9 5 med 2l turbo. Over 95% mindre utslipp! Helt utrolig! :clap:

Produktene kan kjøpes fra nettet eller hos meg privat, men det blir vesentlig rimeligere å bli distributør selv og kjøpe av seg selv. Send gjerne en melding (gudfar@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;) eller ring (76088318) om du ønsker å slå av en prat og få vite litt mer om disse produktene. Her kan du tjene litt ekstra og spare penger selv.

mvh Oddbjørn
Sist endret av Gudfar den 09/06/2008, 20:04, endret 1 gang
Gudfar

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 21
Registrert: 16/10/2007, 15:23
Bosted: Stamsund, Lofoten

Re: oppdatering forbruk med tabletter.

Innlegg zmike » 03/06/2008, 00:37

Hva ble resultatet av dette..??
-93 Patrol Y60 2,8td på 32x11,5x15
zmike

Brukerens avatar
Offroader
 
Innlegg: 154
Registrert: 16/10/2007, 16:59
Bosted: Stjørdal

Re: oppdatering forbruk med tabletter.

Innlegg Gudfar » 09/06/2008, 20:02

:bang: Ja, den som visste det... Jeg har sendt en masse personlige meldinger til "patrolman", og etterlyst tilbakemelding, men han har ikke hørt fra seg.. Noen som vet hvem det er og kunne ha fått gitt han beskjed om at han må høre fra seg her på forumet? :prey:
Gudfar

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 21
Registrert: 16/10/2007, 15:23
Bosted: Stamsund, Lofoten


Returner til Komersielle aktører

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester